Innføring av tofaktor-pålogging

Fra skolestart innfører vi tofaktor-autentisering for alle elever – for å beskytte personlige data og skolens systemer.

Velkommen til skolestart 2024!

Mandag 19. august 2024 starter et nytt skoleår. Her finner du nyttig informasjon du trenger til skolestart.

Avslutning for avgangselever

Torsdag 20. juni er det avslutning for årets avgangselever i kantina ved Skarnes videregående skole

Si din mening om ny skole- og tilbudsstruktur

Ny framtidig skole- og tilbudsstruktur er på høring til 31. august 2024.

Velkommen til Åpen skole

Skarnes videregående skole har en mangeårig tradisjon med åpen skole. I år samarbeider vi med Rotary og kombinerer åpen skole med yrkesmesse.  Vi har åpent mellom klokka 18 og 21.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Kjennetegn på god opplæring

Det er utarbeidet kjennetegn på god opplæring i de videregående skolene i innlandet. Opplæring i videregående Skarnes vgs

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?

Spente tømrere i fylkesmesterskap

Fylkesmesterskapet i tømrerfaget ble arrangert ved Skarnes vgs torsdag 23. februar. Fire tømrerelever deltok.

Skarnes videregående skole ble tildelt Perspektivprisen

Prisen er tildelt oss for vårt systematiske arbeid knyttet til problemer med lese-, skrive- og matematikkferdigheter.