Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Velkommen til Åpen skole

Skarnes videregående skole har en mangeårig tradisjon med åpen skole. I år samarbeider vi med Rotary og kombinerer åpen skole med yrkesmesse.  Vi har åpent mellom klokka 18 og 21.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Kjennetegn på god opplæring

Det er utarbeidet kjennetegn på god opplæring i de videregående skolene i innlandet. Opplæring i videregående Skarnes vgs

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?

Velkommen til skolestart 2023!

Mandag 21. august 2023 starter et nytt skoleår. her finner du nyttig informasjon du trenger til skolestart.

Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.